Big big big - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Pieter Ignatius - WaarBenJij.nu Big big big - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Pieter Ignatius - WaarBenJij.nu

Big big big

Door: pieterignatius

Blijf op de hoogte en volg Pieter

26 September 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren aangekomen in Miami. Na een korte nachtrust van vrijdag op zaterdag een lange reis gehad. 's morgens om 8uur per vliegtuig naar Parijs. Vanwege stakingen aldaar een lichte vertraing. Gelukkig hadden we wind mee. Dus nog op tijd aangekomen.
De vlucht naar Miami duurde toch wel lang. Ik heb me vermaakt met filmjes kijken, eten en slapen.
Na ons opgefrisd te hebben zijn we miami beach ingetrokken naar de main street en aldaar ons te goed gedaan aan een pizza. Alles is hier big. De overtreffende trap. Arjen besteld een biefstukje, volgens mij een halve kilo.
Mijn pizza was lekker, maar ook groot.
De auto's zijn groot. Wat opviel waren de vrouwelijke paspoppen in de etalage. Ook hier big.
Om 10 uur zijn we naar bed gegaan. Allebei op. 10 uur geslapen.
Een heerlijk big American breakfast.
Alles d'r op en d'r aan.
Volgens mij kom 5 kilo zwaarder.
Het weer is hier nu nog goed. Vanmiddag gaat het regenenen bliksemen.
We zien wel.
Nu gaan we lekkere wandeling maken langs Miami Beach alvorens we naar boot gaan.

Tot gauw


  • 26 September 2010 - 17:00

    Monique:

    Ik lees het al, jullie vermaken je best. En dat dat ook in de grotere vorm. Ga zo verder.

    Groetjes Monique

  • 26 September 2010 - 19:37

    Marian:

    leuk hoor zo'n bootje daar kan je lekker verdwalen en rondjes blijven lopen veel plezier daar en genieten maar weer volgens mij is dit het tegenover gestelde dan vorig keer
    gr fam volkers

  • 26 September 2010 - 19:46

    Diny:

    Ha die Pieter, doe je het effies rustig aan met die grote pizza's. Veel plezier en tot je volgende verslag.
    Liefs
    Diny

  • 27 September 2010 - 06:22

    Mark Reithofer:

    Hé Pieter,

    Het klinkt alsof jullie het naar je zin hebben daar ;)Geniet er van!

    -Mark

  • 27 September 2010 - 08:46

    Rob & Judith:

    En wij maar hard werken hier in dit regenachtige kikkerlandje...
    Geniet er van!!!!
    Ps. Je komt binnenkort toch wel de foto's laten zien hè?

    Groeten,
    Rob, Judith
    Lucas Yordi

  • 27 September 2010 - 11:26

    Gabe:

    Gaaf hoor die vakantie van jullie, waanzinnig! ben vooral benieuwd naar het schip.

    groetjes aan Arjen
    Gabe

  • 27 September 2010 - 16:11

    Gre En Jan Ignatius.:

    Pieter het is weer leuk,doe maar snel het volgende verslag.
    Groetjes ma en pa.

  • 27 September 2010 - 18:45

    Annemarie:

    Hoi Allebei, leuk om weer even wat te lezen. Geniet maar lekker op dat schuitje. Wij hebben hier regen en bewolking.
    Pas op dat jullie niet te veel eten he. Ar z'n pak zat nu al strak!!
    xx An

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Mijn naam is Pieter Ignatius. Per 21 maart ga ik een reis van zeven weken maken. Op zondag 21 maart vlieg ik van Brussel naar Sharm el Sheik, om van daaruit een tocht van acht dagen door de woestijn te maken met een groep van 15 mensen en 4 bedoeinen. De stilte en de eenvoud zal vooral centraal staan tijdens deze trip. Hierna ga ik nog even 3 dagen nagenieten aan het strand in Egypte, om vervolgens op vrijdag 2 april via Jordanie naar Colombo Sri Lanka te vliegen. Op maandag 5 april zal ik dan beginnen met drie weken vrijwilligerswerk in een weeshuis. Waarschijnlijk zal ik met bezig gaan houden met Square Foot Gardening. Daarnaast zal ik ook bezig gaan houden met ondersteunen van werkzaamheden in het weeshuis, waaronder sport en spel en hopelijk iets met muziek (mijn keyboard e.d. gaan mee). Na deze drie weken zal ik nog twee weken gaan backpacken op Sri Lanka, met wellicht een Safari of een duikcursus en relaxen aan het strand. Op 9 mei zal ik naar het koude kikkerland wederkeren.

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 51571

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 04 September 2011

Wonderful Sri Lanka

05 April 2011 - 27 April 2011

Sri Lanka

25 September 2010 - 04 Oktober 2010

Cruising in the Caribbean

21 Maart 2010 - 09 Mei 2010

Leo Project

Landen bezocht: