Internet, internet, internet - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Pieter Ignatius - WaarBenJij.nu Internet, internet, internet - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Pieter Ignatius - WaarBenJij.nu

Internet, internet, internet

Door: pieterignatius

Blijf op de hoogte en volg Pieter

30 Maart 2010 | Egypte, Dahab

Het aantal foto's heb ik verhoogd naar 300 en het aantal video's naar 20. Dur voorlopig kan ik even vooruit. Inmiddels heb ik dus wat meer foto's op de log geplaatst. Werp maar een blik, dan krijg je goede indruk van de woestijnreis.
Ze staan helaas wel bij het verkeerde reisverslag. Dit komt door de massa invoer. Ik heb het nu wel even gehad met het internet. Ik ben nu 3,5 uur bezig. Tijd om weer even van de zon te genieten.
Gisteravond door Dahab geslenterd, wat souveniertjes gekocht bij een mode ontwerper. 'Verry good quality. Come and have some Bedoein Tea. Where your from?' Voordat je weet heb je een paar prachtige sjalen gekocht. Het pingelen moet ik nog onder de knie krijgen. Het was een latertje 1:30 voordat ik erin lag. Vanacht werd ik wakker van een zeer onaangename lucht. Vanwege de harde wind dacht ik eerst dat de stank wellicht uit de haven zou komen. De stank werd erger, het leek wel een brandlucht. Ik ben vervolgens naar de receptie gesneld. Niemand aanwezig. Was iemand van het personeel bezig met het spuiten van insecticiden tegen de muggen. Door de wind vloog hiervan veel richting mijn appartement door de kieren van de deur. Echt niet te harden. Na een kwartiertje airco was het gelukkig verdwenen. Daarna weer verder geslapen. Vanmorgen al om 8 uur op.
Na het ontbijt, de was gedaan en lekker muziek gemaakt. Net nog even wat Bedoien-cd's gekocht voor op de te maken film. Ik ga maar eens een terasje opzoeken....en vanavond voetbal in een of andere Egyptische kroeg.

  • 30 Maart 2010 - 15:33

    Rob Taams:

    Vooral de foto van die handdoek is inspirerend. Nu nog een Egyptische schone die er zich mee afdroogt.
    Veel plezier en we blijven je reis volgen.
    Groeten, Taams family

  • 30 Maart 2010 - 16:27

    Jessica:

    hee ome pieter

    de foto's zijn erg mooi me moeder heeft er al eentje als achtergrond op haar computer:P
    het is jammer dat als wij steeds kijken dat u niet in de chatroom zit messchien dat dat nog wel een keer komt

    groetjes jessica

  • 30 Maart 2010 - 18:41

    Nico:

    Mooi Man!

    Ziet er goed uit allemaal, geniet er maar lekker van.

    Groetjes, Nico en Hilde

  • 30 Maart 2010 - 22:36

    Erwin:

    Je geniet met volle teugen dat is goed om te horen. Geniet van elke dag.

    Erwin

  • 31 Maart 2010 - 06:13

    Jan:

    Hoi Pietie,

    De foto's zien er helemaal geweldig uit. Wat een prachtig landschap! Zo te zien heb je het ook erg naar je zin met je reisgenoten! Geniet ervan man, en zorg dat je ook niet teveel op Internet zit. Je wilt immers toch ook 'ontwesteren'....

    Met westerse groet,
    Jan C

  • 31 Maart 2010 - 11:57

    Isabelle Nave:

    Ja die zooi voor die muggen is echt rotzooi... Het geluid van het apparaat dat het verspreidt in het hotelcomplex herinner ik me nog! Het leek wel een mistgordijn dat ze opwerpen... Veel plezier in de kroeg!

  • 31 Maart 2010 - 11:58

    Paul Van Groen:

    Hoi pieter,

    Wat een prachtige indruk gun je ons door het plaatsen van je foto's. Wat moet het geweldig voor je zijn om dit allemaal mee te maken ! Heel leuk om te horen dat het "zandhappen" zo prachtig was en ik hoop dan ook dat het verdere verloop van je reis net zo indrukwekkend voor je zal zijn !! Ik blijf je volgen .....
    Groetjes, Paul van Groen

  • 31 Maart 2010 - 16:28

    Bé:

    Looks like you are having a Blisstime Bud:D! Heerlijk om te lezen en te zien hoe je geniet van je Avontuur dear Friend

    schitterende Fotos btw !!!

    don't forget the sunscreen ;) :P

    Namasté,Bé


  • 31 Maart 2010 - 19:41

    Anita:

    Hoi Pieter,

    Geweldig dat je ons laat delen in deze mooie reis.
    Prachtig!
    Blijf jezelf, kus van ons xx

    C&A

  • 02 April 2010 - 21:32

    Monique:

    Hee Pieter,

    Ik zie dat je het er erg leuk hebt en dat je er volop van geniet.

    Na al je foto's gezien te hebben lijkt mij het er ook erg mooi! Geniet ervan en ik hoop nog veel van je reisverslagen en foto's mee te mogen genieten.

    Een dikke kus van Monique

  • 04 April 2010 - 20:45

    Maaike:

    Nou je weet wel, de moeder van Monique, ik hoorde van monique dat je een reis door egypte maakt, en was er wel belangstellend naar. Leuk dat je zo geniet, en de indrukwekkende natuur zoveel met je kan doen, je foto´s laten ons er van meegenieten.
    Pieter ik wens je een indrukwekkende vakantie toe, en geniet van het moment.

  • 16 April 2010 - 09:39

    Annelieke:

    Hoi Pieter,

    Wat een ontzettend indrukwekkende reis ben jij aan het maken. Leuk om je te volgen via internet. En straks voor jezelf een hele mooie herinnering.

    Nog heel veel plezier.

    Groetjes,
    Annelieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Dahab

Leo Project

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2010

Een dagje Doha

06 Mei 2010

Het einde van de wereld

04 Mei 2010

Hoogtepunt

01 Mei 2010

Beautifull Sri Lanka

28 April 2010

Gastvrijheid
Pieter

Mijn naam is Pieter Ignatius. Per 21 maart ga ik een reis van zeven weken maken. Op zondag 21 maart vlieg ik van Brussel naar Sharm el Sheik, om van daaruit een tocht van acht dagen door de woestijn te maken met een groep van 15 mensen en 4 bedoeinen. De stilte en de eenvoud zal vooral centraal staan tijdens deze trip. Hierna ga ik nog even 3 dagen nagenieten aan het strand in Egypte, om vervolgens op vrijdag 2 april via Jordanie naar Colombo Sri Lanka te vliegen. Op maandag 5 april zal ik dan beginnen met drie weken vrijwilligerswerk in een weeshuis. Waarschijnlijk zal ik met bezig gaan houden met Square Foot Gardening. Daarnaast zal ik ook bezig gaan houden met ondersteunen van werkzaamheden in het weeshuis, waaronder sport en spel en hopelijk iets met muziek (mijn keyboard e.d. gaan mee). Na deze drie weken zal ik nog twee weken gaan backpacken op Sri Lanka, met wellicht een Safari of een duikcursus en relaxen aan het strand. Op 9 mei zal ik naar het koude kikkerland wederkeren.

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 51584

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 04 September 2011

Wonderful Sri Lanka

05 April 2011 - 27 April 2011

Sri Lanka

25 September 2010 - 04 Oktober 2010

Cruising in the Caribbean

21 Maart 2010 - 09 Mei 2010

Leo Project

Landen bezocht: